Subject: FW: [Päring#1000429967] FW: Küsimus: võimalused tervishoiuprojekti rahastamiseks ja elluviimiseks
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 12:47:40 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 13, 2025 10:37 AM
To: 'Focus Estonia Koolituskeskus' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus: võimalused tervishoiuprojekti rahastamiseks ja 
elluviimiseks

Lugupeetud Sotsiaalministeeriumi esindajad,

Käesolevaga sooviksin esitada küsimuse seoses projekti esitamise 
võimalustega, mis käsitleb tervishoiuvaldkonna innovatiivset meetodit – 
Spiral Stabilization.
See meetod on tõhus erinevate lihas-skeleti probleemide, sealhulgas selja-, 
kaela- ja liigesevalude, skolioosi, ishias ja muude sarnaste haiguste raviks 
ja ennetamiseks.

Meetod on sobilik lastele, täiskasvanutele, eakatele ja sportlastele. 
Harjutusi saab teha nii kodus kui ka terapeudi järelevalve all. See on 
universaalne meetod, mis kohandub erinevate füüsiliste tasemetega ja võib 
olla kasulik nii rehabilitatsiooniks kui ka ennetuseks. Täiendavalt aitab 
meetod parandada üldist füüsilist vormi, leevendada haiguse sümptomeid ilma 
kirurgilise sekkumiseta ning parandada rühti, jooksmist ja sportlikke 
tulemusi.

Meie eesmärgiks on tutvustada ja rakendada seda meetodit Eestis 
tervishoiusüsteemis ning uurida, millised on võimalused projekti 
elluviimiseks ja rahastamiseks. Sooviksime teada, kuhu ja kuidas saaksime 
esitada projekti tervishoiuvaldkonna toetuste või rahastamise jaoks.

Palun andke teada, kuhu peaksime pöörduma, et saada vajalikku teavet ja 
võimalusi projekti elluviimiseks.

Loodan teie kiirele vastusele ja eelnevalt tänan abi eest!

Nataša Käär | Tel: +372 55611 615 |
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  | Laki põik 4, Tallinn|
www.focusestonia.ee <http://www.focusestonia.ee>  |

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.